My precious...

Bästa med att ha bärbar dator? Man kan ha den i ÖVERALLT! Jag älskar att lyssna på lite spotify innan kudden kallar, eller ha den i köket där jag enkelt kan ha ett recept framme. Jocke har å andra sidan adopterat min bäbis och "hon" (ja, my fierce little laptop är en hon!) tvingas både surfa på hemsidor hon inte borde utsättas för (www.dif.se) och befinner sig ibland på ställen man inte ens tänkt sig att en datorn ska vara på. *usch!*

Likt Gollum gör jag allt i min makt för att behålla min käraste ägodel för migsjälv, my precious. Men det är ett evigt battlande om vem som får ha "henne". Bör jag ansöka om ensam vårdnad? I think so.

Btw, imorgon blir det Katrineholm, mamma, syster, Harry Potter och kanske träffar man en eller annan vän. You never know!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara för att du har en så bra lillasyster som reserverar biljetter till Harry Potter! :)

2010-11-18 @ 23:32:05
Postat av: dani

efter ett år förstår du! haha.

gotta love lappies <3

vilken blev det?

2010-11-19 @ 01:06:13
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0