Random

Det här med tidsinställda inlägg, I kinda like it! Då kan jag frenetiskt skriva när andan faller på och sitta uppe till tre och skriva. Fast det vet ju inte ni då inlägget publiceras tidigt nästa dag, så jag verkar mer ordningsam än jag är, bra va?!

Och jag har funderat på att öppna mig mer än vanligt, jag är grymt sugen på att göra ett inlägg om mina kändisförälskelser (snygga grabbs alltså). Men det är så intimt att inte ens min gynekolog eller mamma vet om dem. Så, om jag är först, hänger ni på? Jag klarar inte av att blotta mig så mycket själv... GAH! Jag får väl göra en lista...

Ps. Jag skrev inlägget 23.50 igår, hahaha!

Kommentarer
Postat av: isabella

haha jag med hon är skitduktig! dock blir det aldrig lika dant då jag testar själv ^^

2010-11-26 @ 23:20:41
URL: http://bellabred.blogg.se/
Postat av: isabella

klart du ska komma och hälsa på!

2010-11-28 @ 00:40:59
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0