Hi, my name is Tova and I'm a hoarder

OMG, Oh My God, Herregud! Hur många tidningar kan man egentligen samla på sig?! Jag har lyckats samla på mig en hel hög med skittidningar (ja, jag har döpt dem till det eftersom de hamnar på toa till slut), och drunknar nu i Chic, Elle, Pro Hockey (!), Illustrerad vetenskap, Populär Historia, Sofi's Mode och många, många fler tidningar... Och sedan får jag ångest när de ska slängas, jag måste bara läsa dem EN gång till grundligt så man inte missar något viktigt tips, recept eller rykten om de senaste trejderna (inte trenderna) mellan olika NHL-lag. Min förmåga att slänga tidningarna, innan detta grundliga arbete gjorts, är lika med noll. Så imorgon ska jag gå igenom dem - en efter en. Vi får väl se hur länga jag orkar läsa innan ögonen står i kors.



Har jag sagt att jag också samlar på hoyor, snygga förpackningar och filmer? Well, nu vet ni.

 


Kommentarer
Postat av: isabella

gillar starkt din header :D

2010-09-21 @ 17:45:55
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0