Jag är så geeky

Ibland är jag bra dum, även om plånboken inte håller med mig. Jag har hittills missat världens chans att skaffa Isadoras nya Graffiti Nails, eftersom de tydligen sålt slut överallt (utom min hemliga butik, mohaha!). Och dumt nog har jag inte köpt den svarta färgen, den som jag är grymt sugen på. Hm... Jag säger inget men nästa gång vi behöver skithuspapper får Jocke köpa med sig ett lack eller två. Helt klart. 


Och vad är ännu sjukare än att ha craving efter ett konstigt nagellack? Jag längtar till nästa lördag när det är medlemsmöte hos Svenska Hoya Sällskapet (SHS). DET är sjukt, hel sjukt. Det är jag och en massa trevligt folk minst 30+, and I like it believe it or not. Någon måste ju komma "underifrån" och sprida hoya-budskapet. Och knytis är det också, wojwoj!


 



Hoya megalantha NS05-038

Jag är sådan geek!


Kommentarer
Postat av: Jenny/Nirva

Jag ser också fram emot lördag... att vara geeky är kuuul! ;)Jag måste erkänna att jag också haft cravings efter Graffiti Nails (och vet vart det finns!), men har lyckats motstå hittills.

Ses på lördag...

2010-09-05 @ 22:57:44
Postat av: Bm

Meeen, sååånt vill jag ju ha...förr när jag hade längre naglar, brukade jag hälla ut en pöl med ett mörkare och så en annan färg och så doppade jag penseln på något vänster så det blev flammigt. Blev ju lite annorlunda, så detta är ju min smak. Vad kostar de...och var finns de?



Jepp...jag anmäler mig till Geeeeky-klubben...hehheeh. Ska bli superkul. Vad ska ni ha med...de bjuder på paj och vi tar med vad vi vill ha sedan...eller hur var det.



Kramisar

2010-09-05 @ 23:12:47
Postat av: Tova

Viskar De finns på ICA Maxi...

2010-09-06 @ 00:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0