Clash of the Titans

Clash of the Titans var... sådär (ok, Sam Worthington var incredible! gaaaahhh *dreglar*). Blu-ray var... det bästa som hänt mig i teknikväg sedan jag upptäckte hur man surfar på Internet. Seriöst! Efter att ha börjat kolla på blu-ray (skriver blue hela tiden, woot!) känns vanlig filmkvalité så... grått, trist och supertråkigt. Väntar tills LED-tv blir billigare och när man kan se 3D hemma i sin egen vardagsrumssoffa. Då ni. Då kommer jag aldrig mer gå ut.

Imorgon kommer svärisarna för att lasta av ännu en last med öl och "andra godsaker". Eller de kallas numer Frankensteins monster och hans brud. Typ. Thomas har ryggproblem och kan bara gå, stå rakt eller ligga. Allt annat är a big no no. SÅ, ser ni Frankensteins monster framför er? That's Thomas! 



Nej, men jag ska sluta vara så elak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0