Totally random, again!

Ni trodde aldrig jag skulle komma tillbaka, huh? Bloggen känns sådär lagom prioriterad när dagarna fylls med så mycket annat. Som: jobb, bio, böcker, sambo, några glas rosé (alltså inte varje dag!), vänner, hemmasysslor, facebook, växterna... You name it! Kanske kommer jag fylla bloggen med random stuff framöver - eller maybe not. Det tål att tänkas på.

För radera den vill jag ju inte - eller?

Jo, just det. Jag provade Baby Foot. Ni vet, den där japanska, superhypade fotpeelingen. Om vi säger såhär, fötterna är fina men golvet hemma är lyxbuffé de luxe till allehanda kvalster och annat lösdrivande äckelpäckel som gillar skinflagor. I'm just sayin'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0