Jobbigt - på så många sätt!

Inte ens 2 ½ timme har ni kvar - sedan kan ni inte se världens bästa dokumentärfilm (lagligt och gratis) längre!

Idag när jag stack hem strax efter 17 funderade jag lite på min tid på jobbet och insåg att dagarna formligen springer iväg! Jag tycker liksom att man hinner inte mer än sätta sig förrän det är dags att gå hem. Om jag har kul på jobbet? You bet! Sen att en av Sveriges bästa volleybollspelerskor är min kollega och arbetsledare gör ju inte jobbet sämre precis, tvärtom skulle jag vilja påstå!

Som jag säkert nämnt tidigare är jag uthyrd till ett företag, och uthyrningen sträcker sig fram till 11:e mars! Inte alls långt kvar alltså... Jag hoppas, önskar och vädjar om en förlängning. Arbetsplatsen är underbar på alla sätt, högt i tak, underbara kollegor och varierande och utmanande arbetsuppgifter. Jag kan bara göra mitt bästa och få dem att inse vilken tillgång jag är på arbetsplatsen. Jag vill jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0