Vad gör en controller?

Men ÅÅÅHHH! Måste se Solsidan och Time-Out i repris på TV4! Man känner sig ju smått efterbliven när marknadskoordinatorn vid första bästa fikarast börjar avslöja detaljer ur gårdagens (och TV-sveriges stora) snackis. Men jag lyckades klämma in ett tjockt pekfinger i vardera örat och LALALALALALA-ade lite så jag slapp höra.

Vid lunch hade jag no fear och frågade controllern vad hans jobb EGENTLIGEN innebär, vad han sysslar med, men det fick jag inget bra svar på... Han kontrollerar, typ? Dagens stora fråga: vad gör en controller?


Kommentarer
Postat av: liz

är solsidan verkligen så bra som alla säger? jag har inte sett ett enda avsnitt. har jag missat något?

2011-02-26 @ 19:19:31
URL: http://ladylazarus.blogg.se/
Postat av: dani

haha fan vad rätt! :D ne jag måste röra på mig o "ta mig" till sömnen på detta sätt, only way hahaha. (om jag inte e apfull såklart).

2011-03-09 @ 12:24:35
URL: http://justdani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0