Möten

Jobbcoachmötet gick väl... sådär. Hade inga förväntingar när jag kom, och blev inte mycket klokare när jag gick. Men vi ska ses om två veckor igen. Kanske har mötet sjunkit in lite mer, jag vet inte.

Möte nr. 2 med läkaren på vårdcentralen gick desto bättre, två salvor och blodtagning för utredning om eventuell b-vitamin (främst b2) samt järnbrist. Gillar när man får tid snabbt, får komma in på angiven tid och bli tagen på allvar. Att läkaren sedan sluddrar på bryten svenska tar vi inget extra för.



För att förtydliga - Hello Kitty-plåstret är mitt, och inte vårdcentralens.

Kommentarer
Postat av: liz

Tova! vad kul med en uppdatering :) jag har saknat dina blogginlägg. more!:D vad är det för jobb? kram!

2011-01-07 @ 20:55:22
URL: http://ladylazarus.blogg.se/
Postat av: isabella

ja fast grejen med den här detoxen var att du skulle äta normalt och bara ta det där på morgonen, men jag antar att för full effekt måste du ändra om allt och ja, köra i flera veckor!

2011-01-13 @ 00:33:21
URL: http://bellabred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0