Nya bloggåret 2011 - eller?

Nyårslöften 2011 är följande: Äta mer frukt (kan inte bli sämre än 0 i veckan liksom), röra mig mer (halvtimmespromenader räknas de med) och blogga mer (HAHAHA! We'll see about that!).

Aldrig har jag sett fram emot så mycket som jag gör nu, och jag hoppas på ett jobb inom en snar framtid. Även om det bara är ett vikariat skulle det betyda så mycket. Att få rutiner, känna mig behövd och göra en insats!

Men imorgon möte med jobbcoach, hur det går, well, det får ni höra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linh

vad har du för utbildning och vad skulle du vilja jobba med? Antar att du vill bo kvar i Örebro...?

2011-01-03 @ 23:58:42
Postat av: Nirva

Det är ungefär detsamma som jag lovat mig själv. Men för mig har bloggen ännu inga inlägg i år, promenaderna blev inställda p.g.a. halka (vill ju inte bryta benen :P) men jag tryckte just i mig 2 mandariner...

Lycka till! Hoppas det går bra hos jobbcoachen!

2011-01-04 @ 00:26:49
URL: http://jennyceciliaandersen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0