#marabou-limited-edition

I fredags promenerade jag lite inne på vårt ICA Maxi och handlade både lite suspekt frukt (pepino), enorma rödbetor och, såklart, helgens godis. Vad ser jag då?! Marabou's nya limited edition! Orient kallar de chokladen - bortglömda nötter säger jag. Dadlar och pistage, hallå! Pistage känns så -95, och dadlar känns jul 1983, typ. Sötsliskig är bara förnamnet på denna choklad.

När jag tänker orient får jag upp chili, curry och rejäl hetta! Hade det inte varit lite kul med lite chilismak? Det hade varit spännande om något!

Marabou Orient påminner mycket om frukt och mandel från samma märke, så jag kommer inte på långa vägar sakna denna limited edition som jag gjorde med Marabous Passion... Även om förpackningen är underbart vacker!

Smak: 3/5
Omslag/Design: 5/5
Dupes: Marabou Frukt & Mandel
Köpa igen: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0